Середа
15.05.2024
18:06
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Ялтушківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Головна Реєстрація Вхід
Каталог файлів »
Категорії розділу
Сторінка соціального педагога [13]
Документація [4]
Нормативна база [10]
Робота з дітьми [15]
Робота з батьками [11]
Робота з педпрацівниками [5]
Діагностична робота [8]
Інклюзивне навчання [3]

Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 59

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Файли » Сторінка соціального педагога » Робота з дітьми

Тренінг «Вибір професії або Як шукати, щоб не помилитися» Формула вибору професії «Хочу. Можу. Треба»
[ Викачати з сервера (24.0 Kb) ] 22.04.2020, 19:17

Тренінг «Вибір професії або Як шукати, щоб не помилитися»

Формула вибору професії «Хочу. Можу. Треба»

 

Мета: знайомство учнів із правилами вибору професії, з психологічними, методико-фізіологічними та соціально-економічними аспектами професійного визначення.

 

Вступне слово

Ведучий вітає учнів і повідомляє про початок тренінгу «Вибір професії або Як шукати, щоб не помилитися». Тренінг присвячений формуванню готовності самостійно і осмислено планувати, корегувати й реалізовувати перспективи свого професійного розвитку.

 

Визначення очікувань

Мета: визначення очікувань учасників від роботи під час заняття.

Учні отримують стікери – кружечки жовтого кольору (імітація «піщинок» символічного пісочного годинника), на яких записують свої очікування від заняття. Далі вчитель пропонує зачитати ці очікування, а потім прикріпити паперові піщинки у верхній частині намальованого пісочного годинника.

Обговорення:

  • Як ви думаєте, для чого ми визначаємо наші очікування від сьогоднішнього заняття?

 

Вхідне анкетування

Мета: вивчення рівня професійного розвитку старшокласників (див. додаток 1, анкета «Мої професійні плани»).

 

Вправа «Знайди невідоме»

Мета: стимуляція пізнавальних можливостей старшокласників.

Спеціалісти рекомендують: обираючи професію, скористайтеся формулою «Хочу + Можу + Треба». Визначте, які принципи закодовані в цих складових.

Учні мають зробити висновок.

«Хочу» - це те, що приваблює в професії (те, що робить професію радістю, а не тягарем).

Головний принцип:

  • спочатку ознайомитися з інформацією про світ професій, а потім уже визначати сферу діяльності, яка цікавить.

«Можу» - здібності, можливості, стан здоров’я (психологічні, медико-фізіологічні аспекти професійного визначення).

Принципи:

  • вивчіть самого себе, у якому навчальному закладі можна одержати відповідну спеціальність;
  • з’ясуйте, чи немає у вас медичних протипоказань щодо обраної професії;
  • довідайтесь, у якому навчальному закладі можна одержати відповідну спеціальність.

«Треба» - попит на обрану професію на ринку праці (соціально-економічні аспекти професійного визначення).

Принципи:

  • з'ясуйте, чи користується обрана вами професія попиту на ринку праці;

проаналізуйте прогнози її рейтинг

(Для повного перегляду - завантажте документ)

Категорія: Робота з дітьми | Додав: rachenkolilia
Переглядів: 223 | Завантажень: 39
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz