Методика первинної діагностики
та виявлення дітей „групи ризику”
(М.І. Рожков, М.А. Ковальчук)
Вікові межі: учні підліткового віку.
Інструкція: „Вам пропонуються питання, які стосуються різних сторін Вашого життя та особливостей Вашої поведінки. Якщо Ви щиро відповісте на кожне питання, у Вас буде можливість краще дізнатися про самого себе.
- Чи вважаєш ти, що людям можна довіряти?
- Чи вважаєш ти, що єдиний спосіб досягти чогось в житті – це турбуватися насамперед про себе?
- Чи легко ти заводиш друзів?
- Чи важко тобі говорити людям „ні”?
- Чи часто хтось із батьків несправедливо критикує тебе?
- Буває так, що твої батьки неприязно ставляться до твоїх друзів, з якими ти зустрічаєшся?
- Чи часто ти нервуєшся?
- Чи бувають у тебе зміни настрою без причини?
- Зазвичай ти є центром уваги в компанії однолітків?
- Чи можеш ти бути привітним навіть з тими, кого явно не любиш?
- Чи правда те, що ти не любиш, коли тебе критикують?
- Чи можеш ти бути відвертим з близькими друзями?
- Чи буває, що іноді ти дратуєшся настільки, що починаєш кидатися предметами?
- Чи здатний ти на грубі жарти?
- Чи часто у тебе виникає відчуття, що тебе не розуміють?
- Буває у тебе відчуття, що за твоєю спиною люди говорять про тебе погане?
- Чи багато в тебе близьких друзів?
- Чи соромишся ти звертатися до людей за допомогою?
- Тобі подобається порушувати встановлені правила?
- Чи буває у тебе іноді бажання завдати шкоду іншим людям?
(Для повного ознайомлення - файл потрібно завантажити)
|